به روزترین خبرنامه سئو

اخبار سئو را در به روزترین خبرنامه سئو دنبال کنید.

تاخیر بارشهای پاییزی به همراه تابستان گرم تر از نرمال در اصفهان


منصور شیش فروش در مصاحبه با مجله آنلاین گفت: بر اساس آخرین مدل های بارندگی ، بارندگی های پاییزی در اصفهان دیر شروع می شود ، خشکسالی بیشتر از حد معمول است و بارش باران در اصفهان تا نیمه اول همچنان ادامه دارد. فصل پاییز. پیدا کردن. در تابستان دمای هوا بیشتر از حد معمول …

تاخیر بارشهای پاییزی به همراه تابستان گرم تر از نرمال در اصفهان https://online-mag.ir/2021/07/تاخیر-بارشهای-پاییزی-به-همراه-تابستان/ مجله آنلاین Sat, 31 Jul 2021 13:09:57 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/تاخیر-بارشهای-پاییزی-به-همراه-تابستان/ منصور شیش فروش در مصاحبه با مجله آنلاین گفت: بر اساس آخرین مدل های بارندگی ، بارندگی های پاییزی در اصفهان دیر شروع می شود ، خشکسالی بیشتر از حد معمول است و بارش باران در اصفهان تا نیمه اول همچنان ادامه دارد. فصل پاییز. پیدا کردن. در تابستان دمای هوا بیشتر از حد معمول …

منصور شیش فروش در مصاحبه با مجله آنلاین گفت: بر اساس آخرین مدل های بارندگی ، بارندگی های پاییزی در اصفهان دیر شروع می شود ، خشکسالی بیشتر از حد معمول است و بارش باران در اصفهان تا نیمه اول همچنان ادامه دارد. فصل پاییز. پیدا کردن.

در تابستان دمای هوا بیشتر از حد معمول است و تا پایان تابستان درجه حرارت در بیشتر نقاط اصفهان به ویژه در مناطق شمال غربی و مرکزی اصفهان چند درجه افزایش می یابد ».

مدیر مدیریت بحران استان اصفهان گفت: شرایط خشکسالی امسال بدلیل بارندگی کم در زمستان و بهار ، دمای چند درجه بالاتر از حد نرمال و افزایش تبخیر سطحی بدتر می شود.

وی بیان می کند که میزان بارندگی در مقایسه با میزان عادی 40 درصد کاهش یافته است. “در اکثر مناطق اصفهان مشخص است که بارندگی نسبت به بلند مدت 30-40 درصد کاهش یافته است.”

شیشه فروش گفت سدهای مخزنی اصفهان در مقایسه با میانگین بلند مدت با 55 درصد کاهش روبرو هستند و میزان سد زایاندالد 333 میلیون متر مکعب است که در تابستان بیش از حد معمول است.

وی با اشاره به اینکه پدیده جوی به دلیل کمبود آب انرژی را به شکل باد آزاد می کند ، گفت: “فعالیت مرکز گرد و غبار اصفهان از ابتدای شروع کار 41 روز آلوده شده است. سال.”

48


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 22:00 ] [ Demir ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]