به روزترین خبرنامه سئو

اخبار سئو را در به روزترین خبرنامه سئو دنبال کنید.

جانستان کابلستان – مجله آنلاین


باز هم ، حمله به دختر مدرسه این است که یک بار دیگر نشان دهد که پایان انجماد مغز چقدر بر روی شیطان است؟ سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفت: 55 کشته ، 150 زخمی … اعتقاد داری؟ روی زمین جلوی مدرسه ، اجساد بیش از 50 دختر دبیرستانی که در خون مادر غرق شده بودند …

جانستان کابلستان – مجله آنلاین https://online-mag.ir/2021/05/جانستان-کابلستان-مجله-آنلاین/ مجله آنلاین Sun, 09 May 2021 12:31:01 0000 مجله همگانی https://online-mag.ir/2021/05/جانستان-کابلستان-مجله-آنلاین/ باز هم ، حمله به دختر مدرسه این است که یک بار دیگر نشان دهد که پایان انجماد مغز چقدر بر روی شیطان است؟ سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفت: 55 کشته ، 150 زخمی … اعتقاد داری؟ روی زمین جلوی مدرسه ، اجساد بیش از 50 دختر دبیرستانی که در خون مادر غرق شده بودند …

باز هم ، حمله به دختر مدرسه این است که یک بار دیگر نشان دهد که پایان انجماد مغز چقدر بر روی شیطان است؟ سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفت: 55 کشته ، 150 زخمی … اعتقاد داری؟ روی زمین جلوی مدرسه ، اجساد بیش از 50 دختر دبیرستانی که در خون مادر غرق شده بودند ، با اشک و مو ریخته شد و تیر دیگری به بدن امید در افغانستان برخورد کرد. این کشته شدن یک دختر دبیرستانی نیست ، بلکه کشته شدن امید است.

در کشوری که مردم با امید زندگی می کنند و قیمت تحصیل دختران خون است ، رفتن به یک کشتارگاه “امید” است.

حیرت آور! آیا به 10 سال گذشته اعتقاد دارید؟ 10-365 روز پیش ، من همین تصور را داشتم که به مغز یک “بچه کوچک” (ملاله یوسف زی) شلیک کنم و یک دختر عجیب را در کوچه پس کوچه های دره سوات (شمال غربی پاکستان) بکشم (برای مطالعه) ، همان یخ زدگی. یک کتاب و یک کتاب … مثل بمبی که دیروز جلوی دبیرستان دخترانه کابل منفجر می شود ، و والدین سرگردان زنان در میان یک جزوه خونین به دنبال کار فرزندان خود هستند … جان پدرت کجاست؟

با ماشین (زمینی) از مشهد تا هرات 4 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد.
از تربت جام تا هرات 2 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد.
از تایباد خراسان تا هرات 2 ساعت رانندگی طول می کشد.
از جغرافیای همراهان تفکر منجمدش دور نیست … خیلی هم دور نیستند.

چه داستان عجیبی ، چه زهر تلخی!
افغانستان نمادی از سخنان بشریت نیست. نمادی از تلاش انسان برای حل فیزیکی یک مسئله. “مشکلی” که ریشه ها خشک نشده و ضخیم شدند. یک طرف ماجرا این است که یک ژنرال غربی یک میلیون دلار بمب را از یک هواپیمای میلیارد دلاری می اندازد و یک طرف ماجرا کشیش مدرسه ای وهرب است که بمبی را جلوی مدرسه دخترانه منفجر می کند. افغانستان نمادی از رنج انسان ها و پناهنده ای بین دانشکده عمومی ارتش و مدرسه دینی ملا است.

عصر همان روز ، چندین نفر در “توسعه ایران و شاخص های توسعه” در یک کنفرانس مناسب برای تاج علم و رویدادهای شهروندان جمع شدند. محمد فاضلی از تهران ، محسن رنانی از اصفهان و مجتبی لشکری ​​بلوخی از آلمان یک ساعت در کنار هم نشستند تا شاخص های توسعه کشورشان را در یک بحث علمی با وجود “شنوندگان آنلاین” بررسی کنند … و حیف است دو ساعت دیگر مرز به گفته تایباد ، چنین “گفتگویی” غیرممکن است.
افغانستان سمبل “پارازیت” است. انفجارها و خون وقتی شروع می شود که مکالمه به هم بخورد و “کلمات” کارساز نباشد.

هلمند در افغانستان ، کابلستان در جانستان ، مزارشریف ، هرات ، این نام های جغرافیایی نمادهای تجربه بشری برای “حل فیزیکی تفاوت ذهن” هستند.
افغانستان نمادی از تلاش های ژنرال ها ، مهندسان و ملا برای ساختن “ساختار دولت” است!
و در آن ، در این “گفتمان ها” ، آنچه اتفاق می افتد ، کشتن امید است …

خداوند! زمین را از “سکوت” قبل از دروغ و خشکسالی نجات دهید.


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 4:09 ] [ Demir ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]